יום שלישי, 15 בדצמבר 2015

סוף העולם - אושאויה, ארגנטינה

כשמה כן היא, עיירה מוקפת הרים מושלגים,  טבולה בטבע ומים. ציורית צבעונית שחיה בעיקר על התיירות שמגיעה אליה הן בשל מיקומה- סוף העולם והן בשל מה שמזמנת. מבחינתנו התחלנו פה את האימונים ראשונים לקראת הטרקים.
אחד המאפיינים המקומיים הם שינויי מזג האויר שניתן לחוות ביום אחד. המעבר משלג לשמש זורחת. מתרחש תוך שניות, אך לא להתבלבל הטמפרטורות קבועות סביב האפס.

ללגונה אזמרלדה, הטרק הראשון שלנו ביבשת, בתוך יער שגזעי העצים מכוסים אזוב, בתנאי שלג, ברד ובשמש. החוויה היתה מרתקת ושלל מצבי מזג האויר איפשרו לחוות את הנופים בגווניהם השונים.





מעניין איך מוצאים את החברה הישראלים בכל מקום. הגענו ללגונה בהסעה שכולה ישראלים. מי שמארגנת זאת היא ישראלית בשם הדס שלאחר טיול בדרום אמריקה בחרה להתיישב בעיר הזו . היא הקימה אתר שבו מידע על הפעילויות השונות בעיר ובאזור וכך החברה שמגיעים לעיר מתארגנים על פעילויות שונות דרכה. כמובן שגם ההסעה דרכה היתה הזולה ביותר.






6 תגובות:

  1. כמה מעניין ומיוחד. החוויות שאתם צוברים - יוצא מן הכלל.
    המשיכו לחייך ולהנות. מחממים אתכם מישראל הרחוקה הפלדמנים

    השבמחק
  2. כמה מעניין ומיוחד. החוויות שאתם צוברים - יוצא מן הכלל.
    המשיכו לחייך ולהנות. מחממים אתכם מישראל הרחוקה הפלדמנים

    השבמחק
  3. איזה כיף לכם, מביא זכרונות מהטיול שלנו למרות שלא הגענו עד אושואיה. אבל כל האיזור ההוא מדהים ברמות. תמשיכו להינות ולשתף. מגיעים לאקונקאגוה? וכמובן האי ויקטוריה....?

    השבמחק
  4. יש יצירות שרק הטבע אחראי ליופיים . המשיכו לתת לנו להרגיש את הצבע האויר והאוירה שעוטף אתכם.

    השבמחק
  5. איך ניתן ליצור קשר עם הדס, מארגנת הסעות ועוד, באושואיה ארגנטינה?

    השבמחק
  6. מחפשים קשר להדס מאושואיה ארגנטינה

    השבמחק