יום חמישי, 21 בינואר 2016

קורדובה 19-20/1/16, ארגנטינה

הגענו לעיר בנסיעת לילה ממנדוסה.  שנינו חושבים שחברה  זו בה נסענו הפעם היא הטובה ביותר שנסענו בה עד כה.  ישנו כל הלילה כמעט כמו תנוקות.  היה נוח ונעים בצורה יוצאת דופן. באופן כללי האוטובוסים  הבינעירונים בארגנטינה מדהימים מה שהופך את המרחקים העצומים לקצרים יותר ואת המעברים ממקום למקום לסבירים בהחלט.
הגענו לעיר  בתשע בבוקר,  חשוב לזכור שהגענו אליה מתוך תקוה לתקן את הרושם ואת חווית מנדוסה, כך שמטען הציפיות היה גבוה.
לאחר התמקמות בהוסטל יצאנו להכיר מה יש לעיר להציע.  אז ראשית מצאנו עיר תוססת,  מלאת חיים החל מהבוקר,  אנשים רבים ממלאים את הרחובות,  את  בתי הקפה והמסעדות ואת שטחי המסחר.  מצאנו עיר המשלבת בין ישן וחדש, כשהסגנון הספרדי שולט בה. מגוון הכנסיות גדול וכל אחת גדולה ומרשימה יותר מזולתה.

נקודת התורפה שלה (או של השבוע הספיציפי בו היינו) היא מזג האויר.   חופ פה בלתי נסבל האויר עומד והלחות מרקיעה שחקים.
לאחר לילה קשה  (לא ידענו שצריך להזמין עם מזגן),  חזרנו ל dessert cooler),  מצאנו  טכניקות מענינות ומקוריות להפעלת הרעיון והלילה השני עבר הרבה יותר טוב  .
ממראות העיר

את היום השני הקדשנו להיכרות עם הקונדורים ב  parque nacional quebrada del condorito. המסלול המרכזי (אותו עשינו בפארק), הינו מסע בין 8 ק"מ לתצפית על הקונדורים הטסים בתוך ואדי עמוק שבמרכזו נחל זורם וסביבו צוקים גבוהים.
בנוסף להתרגשות שבתצפית בציפור גדולה זו (רב התמונות במצלמה הגדולה),  הרווחנו עוד כמה ציפורים מענינות.

1. קורדובה נראית עיר יפה. נדמה לי שאחות של גב י גרה בה שנים רבות. המשיכו להנות. נשיקות וגעגועים