יום ראשון, 24 בינואר 2016

איגואסו וואו...!!, 22-25/1/16 ארגנטינה וברזיל

הנסיעה מקורדובה לאיגואסו היתה מבחינתנו שבירת שיא נוסף של נסיעה רצופה באוטובוס- 21.5 שעות. הרבה אנרגיה הצטברה אצלנו בנסיעה זו ותוך שעה,  מרגע הגעתנו,  מצאנו את עצמנו על האוטובוס שהוביל אותנו לצד הברזילאי של המפלים.
סוגיה נפוצה סביב המפלים מתעסקת בשאלה איזה צד יותר יפה, הארגנטינאי או הברזילאי כמו גם האם כדאי לראות את שניהם.  נוסיף פה את דעתנו הצנועה:
1.אנו ראינו את שני הצדדים ולהערכתנו כדאי מאד להיות בשניהם.
2. לכל צד יש את הייחודיות שלו ומביא את המפלים בצורה אחרת.
המלצתנו להתחיל בצד הברזילאי  שאורך מס' שעות ויום לאחר מכן להקדיש לצד הארגנטינאי שאורך יום מלא.
3. שני הפרקים מסודרים ומאורגנים בצורה  מופתית ונוחה מאד מאד לכל מטייל.

אז לא סתם מפלים אלה זכו להיכנס לרשימה האקסלוסיבית של שבעת פלאי תבל,  המראה אל המפלים מנקודות תצפית שונות מרהיב עד עוצר נשימה.  איכשהו היד לא מפסיקה לצלם למרות שברור כי התמונה צולמה כבר אינסוף פעמים.  מכל עבר נשמעות קריאות וואו ואיכשהו מרגישים כי צועדים לאןרך המסלול עם חיוך אוילי לאורך כל הדרך.
גילוי נאות,  בסוף היום השני, כשהגענו לתצפית שנקראת "גרונו של השטן", נקודה בה נפילת המים היא מקסימאלית,  עמדו לי דמעות בעיניים,  הרגשתי שאין ביכולתי להכיל כבר את היופי הזה.
הצד הברזילאי










הצד האגנטינאי



















הפארק הלאומי הסובב את המפלים מוסיף עוצמה למראות המופלאים.  ולאוהבי החי,  הפארק מזמן אינסוף בעלי חיים בים ביבשה ובאויר:  זוחלים,  הולכי על ארבע,  שוחים ומעופפים.
אנו מרגישים בני מזל  המבחר שהצלחנו לראות ביומיים אלה.






















קבוצה ישראלית שהגיעה להוסטל שלנו לאחר שסיימנו את יומנו השני בפארק שאלה אותנו האם כדאי לקחת את הסירה שמקרבת למפלים.  תשובתנו היתה שאין זה משנה מה נאמר,  ברור כי הם יקחו את הסירה כפי שעשינו אנחנו,  כדי לא להרגיש שאנו מחמיצים,  ובהתבוננות אחורה אנו חושבים שהחוויה לא העשירה אותנו.
הנה מה שהצלחנו לצלם בסירה ואחריה רטובים לגמרי




איגואסו- חוויה של פעם בחיים



2 תגובות:

  1. באמת וואו איזה מפלים איזו עוצמה. בעיני לראות את צבעי הקשת במים הגועשים זאת חוויה אדירה. זכור לי מצפון תיאלנד אבל בקטן יותר כמובן. אין על היופי של הטבע. ואתם אלופים לגמרי. חיבוקים.

    השבמחק
  2. באמת וואו איזה מפלים איזו עוצמה. בעיני לראות את צבעי הקשת במים הגועשים זאת חוויה אדירה. זכור לי מצפון תיאלנד אבל בקטן יותר כמובן. אין על היופי של הטבע. ואתם אלופים לגמרי. חיבוקים.

    השבמחק